52278
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / praca zbiorowa pod red. Jerzego Altkorna. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - 436 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Marketing jest dzisiaj istotnym składnikiem filozofii świata interesów, podstawową orientacją menadżerską oraz zbiorem rynkowych narzędzi zarządzania. Polega on na sposobie myślenia i działania, który wykorzystuje zespół metod oraz instrumentów poznawania i kształtowania zewnętrznego otoczenia przędsiębiorstwa, a także jego organizacji, dla osiągnięcia sucesów na rynku. Stąd książka traktuje o tym, jak dokonywać wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i jak kształtować wizerunek firmy, jako wartość rynkową.
Status dostępności:
Florynka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Stróże - czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej