52779
Status dostępności:
Krużlowa Niżna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Książka o szkole XXI wieku, w której wychodzi się naprzeciw uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zawiera konkretne podpowiedzi jak przygotować i poprowadzić lekcję, gdy w klasie są i uczniowie z dysleksją, i ADHD, i utalentowani lingwistycznie i matematycznie, by wszyscy na niej skorzystali. Na przykładach 7 historii polskich uczniów i uczennic Autorka charakteryzuje domeny wielorakich inteligencji Gardnera i pokazuje, kiedy szkoła wspiera zdolności i talenty, a kiedy nie. Pokazuje także jak motywować uczniów szkolnym ocenianiem, jak WSO (wewnątrzszkolny system oceniania) uczynić etyczną "szkolną promocją". Na końcu pracy zamieszcza zbiór specjalistycznych terminów i nazwisk użytych w publikacji, a w Aneksach m. in.: Test "4 uszu" badający słuchanie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej